بهترین جا برای پنهان کردن یک جسد صفحه دوم سرچ گوگل است

اگر مراحل سئو به درستی انجام شود ترافیک وب سایت شما در طول ۶ ماه حداقل ۴۰ درصد رشد خواهد داشت.

سئـــو سایت

SEO site

به احتمال بسیار زیاد شما نیز وب سایت ما را از طریق جستجو در اینترنت یافته‌اید و به همین دلیل در حال خواندن این متن هستید. جای تعجب نیست، چرا که ۹۰% کاربران اینترنت به کار موتورهای جستجو اکتفا می‌کنند.

بسیاری از صاحبان کسب و کار این روزها از اهمیت بهینه سازی سایت ( سئو ) آگاه ‌اند؛ با این وجود ، صرف این آگاهی کافی نیست. سئو، این روزها به حدی اهمیت یافته که ارزش آن فراتر از موتورهای جستجو می‌رود و دیگر به سئو سایت محدود نمی شود. یعنی حتی برای کسب و کارهایی که وب ‌سایت ندارند نیز بسیار کارآمد و مفید است.

قیمت سئوی سایت

چقدر با بالاترین رتبه گوگل فاصله دارید ؟

در کمتر از یک دقیقه به شما بهترین راهکار سئو را ارائه میدهیم.

چرا لابراتوار رسانه را برای سئو سایت انتخاب کنیم؟

?WHY RSANEHLAB

سئوبان اولین ابزار بومی بررسی سئو و بازدهی سایت محسوب می‌شود که توسط متخصصین لابراتوار رسانه طراحی شده است. این ابزار به شما کمک می‌کند به صورت کلی وضعیت سئوی سایت خود را بررسی نمایید.

لابراتوار رسانه با تاکید بر استفاده از نیروی تخصصی در هر زمینه سعی دارد تا بهترین نتیجه را به مشتریان خود ارائه نماید. از این رو برای رسیدن به بهترین نتیجه، از نیروی تخصصی در زمینه بهینه‌سازی و تولید محتوا استفاده می‌کند. مدارک بین المللی از سازمان معتبری نظیر Google و woorank ضامن کیفیت کار لابراتوار رسانه خواهد بود.

  • لابراتوار رسانه در سال ۹۵ موفق به کسب امتیاز گوگل پارتنرشیب شده است.
  • گوگل پارتنر یا شریک تجاری گوگل به معنای تایید گوگل مبنی بر صلاحیت یک شرکت برای فعالیت در زمینه‌های تبلیغاتی، مشاوره در حوزه تبلیغات، بازاریابی آنلاین و بهینه‌سازی سایت است.
  • ما از روش‌های استاندارد برای سئو وب سایت استفاده می‌کنیم و سئوی غیر اصولی (کلاه سیاه) را حتی به اصرار مشتریان در دستور کار قرار نمی‌دهیم.
  •  روش‌های استاندارد سئو پایدار و اثربخش هستند. اما سئوی غیر اصولی ضررهای غیر قابل جبرانی به بار خواهد آورد.

پروژه‌های مدیریت سئو با فرمول لابراتوار رسانه

BEST PROJECTS

پروژه سئو اپلیکیشن پرداخت موبایلی جیبی مو

گول نخورید ما برای سئو سایت معجزه یا جادو نمی‌کنیم!

SEO IS NOT MAGIC

ما یک پروسه  ۷ مرحله‌ای روی وب سایت شما انجام می‌دهیم

با تشریح این مراحل به صورت کامل به شما توضیح خواهیم‌ داد چرا برترین کسب وکارها برای سئو و بهینه‌سازی سایت لابراتوار رسانه را انتخاب می‌کنند؟

در مرحله اول، با استفاده از ابزار مختلف و سئوبان وب سایت شما را از نظر پارامترهای فنی سئو بررسی کرده و لیستی از ایرادات سئوی سایت تهیه می‌کنیم. یک سایت استاندارد به موتورهای جستجو امکان می‌دهد تا به راحتی سایت شما را بخوانند. اگر مشکلات فنی وب سایت شما قابل حل باشد، آنها را حل خواهیم کرد و اگر مشکلات ناشی از استفاده از زیر ساخت نادرست باشد، با طراحی مجدد وب سایت این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

این مرحله بسیار حساس است. بهتر است با یک سوال شروع کنیم. فرض کنید می‌خواهید به کلاس موسیقی بروید! برای پیدا کردن کلاس چه عبارتی را جستجو میکنید؟ کلاس موسیقی؟ آموزش موسیقی؟ قیمت کلاس موسیقی؟ کدام یک از این عبارات بیشتر جستجو می‌شوند؟ لیست کلاس موسیقی! خوب حالا این سوال مطرح است کاربران برای پیدا کردن خدمات شما چه عبارتی را جستجو می‌کنند؟ شاید فکر کنید جواب را می‌دانید، ولی اینطور نیست. چرا که همه افراد مثل هم فکر نمی‌کنند. ما با استفاده از ابزارهای تحلیلی مشخص می‌کنیم که افراد برای رسیدن به خدمات یا کالای شما چه عبارتی را در گوگل جستجو کرده‌اند و لیستی از کلمات کلیدی مهم و مرتبط با کسب و کار شما تهیه می‌کنیم. در نتیجه بر اساس کلمات کلیدی مشخص شده فرمول مناسب کسب و کار شما را انتخاب خواهیم کرد.

ساختار محتوای وب سایت شما را مطابق استانداردهای گوگل مرتب می‌کنیم. این کار نظیر سر و سامان دادن به بایگانی یک سازمان است. چرا که باعث می‌شود پیدا کردن محتوا در سایت شما برای گوگل ساده‌تر باشد.

کلید طلایی کار اینجاست: تولید و بهینه‌سازی محتوای مرتبط با کسب و کار شما بر مبنای کلمات کلیدی. امروزه توجه اصلی موتورهای جستجو (گوگل) به محتوای وب سایت است. اگر وب سایت شما محتوای خوبی ندارد، چرا گوگل باید آن را به کاربران نمایش دهد؟! تیم تولید محتوای لابراتوار رسانه با توجه به کلمات کلیدی استخراج شده به تولید محتوا و اصلاح محتوای شما می‌پردازد و بدین ترتیب باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می‌شود.

برای توضیح ساده‌تر، بهتر است از یک مثال استفاده کنیم. هنگامی که دوست شما برای انجام کاری شخصی را معرفی می‌کند، اعتماد شما به آن شخص بیشتر خواهد شد. در دنیای وب سایت‌ها هم اگر بخواهید رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش پیدا کند، باید معرف معتبری داشته باشید. وقتی سایت‌های دیگر به سایت شما لینک دهند، در واقع اعتبار سایت شما نزد گوگل بالا خواهد رفت و در نتیجه آن رتبه شما در کلمات کلیدی مرتبط بالا می‌رود. فراموش نکنید گرفتن بک لینک باید از سایت‌های معتبر باشد و گرفتن بک لینک از سایت‌های نامعتبر یا ارزان نظیر معرفی دکتر متخصص توسط یک فرد بی‌سواد عمل می‌کند و برعکس اعتبار سایت شما رو کم خواهد کرد.

موتورهای جستجو به شبکه‌های اجتماعی اهمیت خاصی می‌دهند. بنابراین حضور وب سایت شما در شبکه‌های اجتماعی موجب افزایش رتبه سایت در گوگل خواهد شد. تیم متخصصین شبکه‌های اجتماعی ما این قسمت کار را به عهده خواهند گرفت.

در مرحله آخر، ما در طول یک سال تغییرات وب سایت شما را در موتورهای جستجو رصد می‌کنیم و براساس نتایج این تغییرات، تصمیمات بعدی را خواهیم گرفت تا به نتیجه مطلوب برسیم.

افزایش رتبه سایت
خدمات سئو سایت
اگر مراحل بالا به درستی انجام شود ترافیک وب سایت شما در طول ۶ ماه حداقل ۴۰ درصد رشد خواهد داشت

هزینه خدمات سئوی لابراتوار رسانه چقدر است؟

OUR PRICES

فرمول پیشرفته
  • مناسب برای حوزه های با رقابت شدید
  • بررسی و اصلاح مشکلات فنی وب سایت
  • بهینه سازی صفحات(seo-onpage) تا ۲۰صفحه
  • نصب گوگل وب مستر و آنالیتیکس
  • تحلیل کلمات کلیدی و آنالیز رقبا
  • تولید ۱۲ مقاله مرتبط
  • تولید ۴ اینفوگرافیک
  • تولید و نشر ۲ عدد رپورتاژ در سایتهای خبری
  • تولید۱۰۰ بک لینک
استعلام قیمت
فرمول استاندارد
  • مناسب برای اکثر حوزه های کاری
  • بررسی و اصلاح مشکلات فنی وب سایت
  • بهینه سازی صفحات(seo-onpage) تا ۱۰صفحه
  • نصب گوگل وب مستر و آنالیتیکس
  • تحلیل کلمات کلیدی و آنالیز رقبا
  • تولید ۸ مقاله مرتبط
  • تولید ۲ اینفوگرافیک
  • تولید و نشر ۱ عدد رپورتاژ در سایتهای خبری
  • تولید ۵۰ بک لینک اصولی
استعلام قیمت
فرمول پایه
  • مناسب برای حوزه های کم رقیب
  • بررسی و اصلاح مشکلات فنی وب سایت
  • بهینه سازی صفحات(seo-onpage) تا ۵صفحه
  • نصب گوگل وب مستر و آنالیتیکس
  • تحلیل کلمات کلیدی و آنالیز رقبا
  • تولید ۴ مقاله مرتبط
  • تولید ۲۰ بک لینک اصولی
  • ثبت وب سایت در دایرکتوری ها
استعلام قیمت

درباره سئو بیشتر بدانید

LAST SEO ARTICLES
راهنمای سئو برای فروشگاه آنلاین- قسمت دوم 801 439 مینا صفری

راهنمای سئو برای فروشگاه آنلاین- قسمت دوم

در ادامه قسمت اول نکات سئو برای فروشگاه آنلاین، به بررسی چند نکته دیگر در این خصوص می‌پردازیم. 5- تهیه یک استراتژی محتوایی هدف گوگل ارائه بهترین و مناسب‌ترین مطالب برای کاربران خود است. هنگامی که به طور مرتب محتوای باکیفیتی تولید می‌کنید که نیاز مخاطبان شما را برآورده می‌کند، این کار به گوگل نشان…

ادامه مطلب
راهنمای سئو برای فروشگاه آنلاین- قسمت اول 801 439 مینا صفری

راهنمای سئو برای فروشگاه آنلاین- قسمت اول

فروشگاه‌های آنلاین دو راهکار اساسی برای دیده شدن دارند: تبلیغات و بهبود رتبه در موتورهای جستجو. گزینه دوم یعنی سئو فروشگاه آنلاین مقرون به صرفه‌تر از تبلیغات است. درست است که تلاش و تمرکز روی جستجوی ارگانیک، زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد، اما هزینه آن در طولانی مدت کمتر از یک استراتژی تبلیغاتی است.…

ادامه مطلب
سرعت سایت خود را به راحتی افزایش دهید 1460 730 علیرضا نیک‌پور

سرعت سایت خود را به راحتی افزایش دهید

سرعت وبسایت چه اهمیتی دارد؟ فرض کنید کاربری به سایت شما مراجعه کند، در بیشتر موارد اگر کاربر با کندی در وبسایت شما روبرو شود قبل از لود شدن صفحه، سایت را ترک میکند. علاوه بر این، سرعت سایت تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی وبسایت در گوگل خواهد داشت. پس نتیجه میگیریم سرعت بالای وبسایت…

ادامه مطلب

سئو فقط بخش کوچکی از پازل موفقیت کسب و کار اینترنتی شما خواهد بود.
برای داشتن یک برنامه جامع و موفق، علاوه بر سئو به یک برنامه کامل گسترش کسب و کار، یک وب سایت حرفه‌ای، تولید محتوای دقیق و موارد متعدد دیگری نیاز دارید تا بودجه خود را هدر ندهید.
ما توصیه می‌کنیم قبل از انجام هرکاری با مشاوران ما تماس بگیرید تا فرمول جامع موفقیت کسب و کار شما را طراحی کنند.

آیا سئو و بهینه‌سازی سایت برای موفقیت کسب و کار من کافی است؟

شما در کدام دسته قرار دارید؟

راهکارها

SOLUTIONS
بازاریابی اینترنتی

من یک ایده استارت آپی در سر دارم

می‌خواهم با تعیین و شناخت دقیق مخاطب هدف، تدوین استراتژی موثر و استفاده قدرتمند از ابزارهای دیجیتال، وارد بازار شوم.

دیجیتال برندینگ

من صاحب یک کسب و کار آنلاین هستم

برای تبلیغات و بازاریابی به یک تیم حرفه‌ای و باتجربه نیاز دارم و می‌خواهم سهم کسب‌و‌کار خودم از فضای آنلاین را گسترش دهم.

دیجیتال مارکتینگ

من صاحب یک کسب و کار سنتی هستم

قصد دارم به فضای آنلاین وارد شوم و از ظرفیت‌های آن نظیر سایت، فروشگاه اینترنتی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی استفاده کنم.

Subscribe for free resources and news updates.