روش های مؤثر در سئوی خارجی وب سایت

سئوی خارجی

روش های مؤثر در سئوی خارجی وب سایت

روش های مؤثر در سئوی خارجی وب سایت 1350 500 m.mohammadi

موقعیت و رتبه ی بالا و یا همان سئوی سایت ( Seo Site) ، در صفحه اول گوگل باعث بیشتر دیده شدن ب سایت توسط کاربران می شود . قطعا وب سایت هایی که در صفحه اول هستند شانس بهتری خواهند داشت و وب سایت هایی که در صفحات دوم و سوم هستند گاهی اوقات دیده می شوند ، برای اینکه بخواهید رتبه وب سایت خود بالا ببرید ، باید به دو روش زیر سایت خود را سئو کنید .

  • روش اول: سئوی داخلی سایت یا on page seo
  • روش دوم: سئوی خارجی سایت یا off page seo

این دو روش انتخابی نیست و باید همزمان روی سایت انجام شوند .البته ۸۰ درصد از تاثیر پذیری سئو سایت از روش سئوی خارجی است ، در صورتی که سئوی داخلی به خوبی انجام شود تا از ۸۰ درصد تاثیر سئوی خارجی بهره مند شد . رسانه لب فاکتور های مهم سئو داخلی را در این مقاله برای شما بیان می کند .

کمپین ها

کمپین ها نیز نوعی از شبکه‌های اجتماعی هستند که به عنوان یک بک لینک قوی به شمار می روند. در کمپین ها هدف افراد اغلب یکسان است و در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که بازخورد کاربران و مخاطبین تان روی لینک ها چقدر بیشتر است .

کمپین

به اشتراک گذاشتن تصاویر

با شبکه‌هایی نظیر Flickr , Picasa , Photo Bucket , Picli و فیس بوک و پینترست می توانید به صورت تصویری ، کاربران و مخاطبینتان را به محتوای ، محصولات و خدماتتان جذب کنید و آن‌ها را دعوت به کلیک بر روی لینک‌تان بکنید و آن هارا به سمت سایت هدایت کنید . این شبکه‌ها فرصتی برای افزایش ترافیک و بازاریابی و برندسازی به شمار می‌آیند .

بررسی و نظر دهی در زیر وبلاگ‌ها و مقالات

می‌توانید در وب سایت‌های مختلف اقدام به نوشتن نظر و بررسی کنید و با این روش لینک هایتان را منتشر کنید و یک بک لینک طبیعی بگیرید . البته فراموش نکنید باید وب سایت‌هایی را مد نظر قرار دهید که کیفیت کافی را دارا هستند ، در این کار نباید زیاده روی کنید.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی کمک می‌کند که لینک‌ها در موتورهای جستجو خیلی بیشتر از حالت مرسوم نمایش داده شود . ایجاد پست مهمان می‌تواند به قدرت لینک‌ها و ترافیک سایت بیفزاید که این خود بر روی سئوی سایت تاثیر مثبت خواهد گذاشت .

چرا گوگل سایتم رو در صفحه اول نشون نمی‌ده؟

بهینه سازی و سئو رو برای سایتت شروع کن

ثبت نام در سرویس‌های موتورهای جستجو

برای ارتقا رتبه  سایت خود می توانید در موتورهای جستجو نظیر Google , Yahoo , MSN , Altavista , Alexa, Alltheweb , Lycos , Excite ثبت نام کنید مطمئنا بهتر از حالت معمولی می‌توانید روی سئوی خود کار کنید و نتیجه بگیرید .

تبادل لینک

در صورتی که تعداد لینک‌های زیادی را ثبت کنید ، گوگل به شما اخطار خواهد داد و شما را جریمه خواهد کرد اما روش‌های طبیعی و تبادل لینک فرصت مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند با افزایش رتبه در موتورهای جستجو به مشتریانشان بهتر دست پیدا کنند .

شبکه‌های اجتماعی

از شبکه‌های اجتماعی برای برندسازی و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی استفاده می‌شود اما تاثیرات سئوی آن ها نا دیده گرفته می‌شود . شبکه‌های اجتماعی به عنوان مهم ترین بک لینک‌های قوی در بالا بردن سئوی سایت بشمار می روند . با ایجاد کردن صفحه و یا گروه و تقویت لینک‌ها تأثیر بسزایی در سئو خواهید داشت . اینستاگرام تا به حال لینک پذیر نبوده و تا حدود کمی می توان از نظر سئو حساب باز کرد اما بهترین ابزار برای فروشگاه‌های اینترنتی برای بازاریابی به شمار می‌آید .

شبکه های اجتماعی

درج تبلیغات رایگان

با درج آگهی رایگان و تبلیغ محصول و یا خدمات ، می‌توانید لینک خود را در معرض دید عموم قرار دهید و لینک ها را تقویت کنید .

 Link Baiting

تکنیک Link Baiting، اگر از مطالب وب سایت‌های دیگر استفاده می‌کنید ، در انتهای مطلب آدرس لینک را ذکر کنید .

 Cross-Linking یا لینک‌های داخلی

در وب سایت خود، و در میان مقالاتو نوشته ها ، به مطالب مشابه و همانند دقت کنید . در هر جا که می‌توانید به مخاطب آموزش‌های بیشتر ، لینک‌هایی قرار دهید که مخاطب را به سمت دیگر مقالات جذب می‌کنند . به این تکنیک لینک‌های تو در تو یاCross-Linking  می گویند .

 slideshare

شبکه‌های اجتماعی که ویژگی اسلاید کردن دارند نیز می‌توانند به عنوان یک بک لینک قوی به شمار آیند . این شبکه‌های اجتماعی نیز به توسعه برند ، افزایش فروش و بازاریابی نیز مکم بسزایی می کنند .

پیدا کردن سایت‌های پرسش و پاسخ

با پیدا کردن وب سایت‌های پرسش و پاسخ درحیطه ی کسب و کار خود ، سئوالات مخاطبین را در آن‌ها بیابید و با ارسال لینک پاسخ برای آنان به سئوی سایت خود را بالاتر ببرید . توجه کنید که لینک پاسخ سوالات باید لینکی از وب سایتی باشد که می‌خواهید از نظر سئو روی آن کار کنید .

منتشر کردن فایل‌ها مثل PDF ، WORD  و غیره

وقتی که فایل‌های متنی بسیاری انتشار دهید و در آن‌ها لینک‌های زیادی قرار دهید مطمئنا ، در اختیار خیل بیشماری از افراد قرار خواهند گرفت . از این رو ، بازدید کنندگان از این اسناد با کلیک بر لینک‌ها ، به تقویت لینک‌ها و سئوی سایت شما کمک می‌کنند .

تبلیغات کلیکی گوگل یا PPC

تبلیغات کلیکی گوگل ، روشی است که به ازای دریافت مبلغی ، برای مدت مشخص وب سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش خواهد داد . این روش برای فروش محصولات خاص بسیار کارایی دارد اما برای سایت‌های عمومی این روش پیشنهاد نمی‌شود .

گوگل پلاس

بر روی گوگل پلاس حتما حساب کنید . گوگل پلاس شبکه‌ی اجتماعی اختصاصی گوگل است که این کمپانی از آن به عنوان مهم‌ترین و اصلی ترین عنصر برای افزایش رتبه سایت‌ها و بهبود سئو سایت یاد می کند .

گوگل پلاس

برای مشاوره در زمینه سئوی سایت و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس یگیرید .

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.