تیم لابراتوار رسانه متشکل از جوانانی خلاق و پرانرژی است که تشنه خلق هنرند. حاصل همفکری این تیم، خلق آثاری منحصر به فرد در دنیای دیجیتال است.

درباره ما

ABOUT US

برای مدیران بازاریابی و تبلیغات پیدا کردن یک آژانس دیجیتال با دانش فنی روز و خلاقیت ناب، همیشه یک چالش اساسی بوده است.لابراتوار رسانه که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت از زیر مجموعه‌های شرکت ایرسا پرداز پاسارگاد است، در سال ۱۳۹۰ با ترکیب مجرب‌ترین تیم توسعه‌دهنده فنی، خلاق‌ترین تیم هنری و دانش مارکتینگ متولد شد. لابراتوآر رسانه صرفا یک آژانس تبلیغاتی نیست بلکه مجموعه‌ای است که همه نیازهای شما را برای دیده شدن کسب و کارتان و شنیده شدن پیامتان برطرف می‌سازد. ما آنچه را که برای مشتریان شما مهم است، کشف می‌کنیم و مطمئن می‌شویم پیام شما به گوش آن ها می‌رسد.

به وفور دیده‌ایم که قدرت برندینگ، کسب و کارها را متحول و آن‌ها را به یک مهره اصلی در بازار تبدیل کرده است. لابراتوار رسانه با اتکا به تیم توسعه و برنامه‌نویسی قدرتمند خود ابزارهای بازاریابی آنلاین را توسعه و به شما نشان می‌دهد که چگونه از آن استفاده کنید. ما برای انجام این کار آماده‌ایم؛ چراکه خلق آثاری متفاوت برای دنیای دیجیتال تخصص ماست.

ماموریت

رسالت لابراتوار رسانه تامین کلیه نیازهای یک سازمان در حوزه دیجیتال است. ما همه زیرساخت لازم برای ارتباط موثر با دنیای پیرامون را برای مشتریانمان فراهم خواهیم کرد و کاری می‌کنیم که پیام و دلایل برتری هر یک از مشتریان و محصولات آن‌ها به درست ترین نحو به دست مخاطبانشان برسد.

چشم انداز

در پایان عصر رسانه‌های سنتی، لابراتوار رسانه به عنوان قدرتمندترین آژانس دیجیتال ایران، صدای مشتریان خود را به بازارهای جهانی می‌رساند و با ابعاد یک آژانس بین المللی به مشتریان خود در ایران و جهان خدمت رسانی می‌کند. کیفیت و تخصص، جایگاه ما در ذهن مخاطبان است.

فلسفه ما

فلسفه وجودی لابراتوار رسانه پیوند هنر، علم بازاریابی و تکنولوژی روز تجارت الکترونیک است. این پیوند ما را قادر می‌سازد همه نیازهای مشتریانمان را برای حضور در فضای آنلاین برآورده کنیم و طیف وسیعی از خدمات آنلاین با کیفیت ممتاز را برای کسب بهترین نتیجه به آنها ارائه دهیم.

همه تیم ما

OUR TEAM

موعود توکلی

امیرحسین جابرانصاری

میلاد ممتاز

پوریا بابایی

حمید فلاح

میثم رسولی

درباره ما از زبان دوستان قدیمی

Staff’s Videos

هم‌تیمی‌های سابق لابراتوار رسانه دوستان همیشگی ما محسوب می‌شوند. در این قسمت از تجربه‌کاری، داستان‌های تلخ و شیرین، پیشنهادات و انتقادات هریک از آن‌ها می‌شنویم. اگر قصد آشنایی بیشتر با فضای آژانس لابراتوار رسانه را دارید، این افراد می‌توانند بهترین گزینه باشند برای آنکه صادقانه و بدون جهت‌گیری خاصی، نظرات خود را درمورد مجموعه بیان کنند.

گواهینامه‌ها

LICENSE

گواهی تایید فنی نرم‌افزار (ناپ کامرس)
از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مجوز فعالیت
از سازمان نظام صنفی یارانه‌ای

گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت
شرکت های انفورماتیک

نظر مشتریان درباره لابراتوآر رسانه

TESTIMONIAL

Subscribe for free resources and news updates.