ناپ کامرس بهترین cms برای خرده فروشی آنلاین

ناپ کامرس بهترین cms برای خرده فروشی آنلاین

ناپ کامرس بهترین cms برای خرده فروشی آنلاین 1350 500 رضا خیاط

ناپ کامرس چیست؟

ناپ کامرس (nop commerce) یک پلتفرم مدیریت محتوای متن باز است که به صورت انحصاری برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی یا به عبارت بهتر برای خرده فروشی آنلاین طراحی شده است.

چرا از ناپ کامرس استفاده کنیم؟

ناپ کامرس ویژگی های زیادی دارد که می تواند آن را از سایر سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی متمایز کند اما اگر بخواهیم به صورت قابل درک و در چند خط کوتاه به بیان شاخص ترین آنها که برای طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی دارند بپردازیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

  • استفاده آسان

استفاده از ناپ کامرس چه در پنل مدیریت و چه در جایگاه کاربر سایت بسیار آسان و به عبارتی user friendley است. با اینکه این سیستم امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است در عین حال کاربری روان و کاربر پسندی دارد.

  • امکانات رایگان فراوان

بسیاری از ویژگی های ناپ کامرس که به صورت رایگان عرضه می‌شود در سایر سیستم های فروشگاهی با قیمت های بالا به فروش می‌رسد. به عبارت بهتر امکانات پایه ی ناپ کامرس که به صورت متن باز موجود است تا حد خوبی حتی امکانات حرفه ای سایر سیستم ها را نیز شامل می‌شود.

  • متن باز واقعی

ناپ کامرس به معنای واقعی کلمه به صورت متن باز یا open source توسعه داده شده. به این صورت که تیم ناپ آغوش خود را به همه ی مباحث، پیشنهادات و انتقادات گشوده و این باعث توسعه هر چه بهتر این محصول گردیده است.

  • بسیار پایدار

بدون اغراق ناپ کامرس یکی از پایدار ترین و قابل اعتمادترین راه حل ها برای توسعه کسب و کار آنلاین است که به سختی می توان درون آن باگ یافت! و من باگی را به خاطر ندارم که گزارش شده باشد و در کمترین زمان ممکن توسط تیم حرفه ای ناپ برطرف نشده باشد.

  • سازگاری و قابلیت ارتقاء

ناپ به گونه ای نوشته شده که زمان توسعه را برای ماژول ها و امکانات جدید نسبت به سایر راه حل های توسعه کسب و کار آنلاین به حداقل رسانده. در صورت داشتن یک تیم خوب می توانید ناپ کامرس را با سرعتی بسیار بیشتر از مجنتو ، پرستا شاپ یا سایر راه حل های مشابه توسعه دهید. به دلیل معماری خوب و قابل پیش بینی بودن کار را برای برنامه نویسان بسیار ساده میکند.

  • جامعه فعال و در حال رشد

ناپ کامرس به دلیل ویژگی های زیادی که دارد توانسته یک جامعه حرفه ای از توسعه دهنده ها را در کنار خود جمع کند. این جامعه‌ی رو به رشد با سرعت بالایی نسبت به توسعه هرچه بیشتر این سیستم تلاش می‌کند.

  • فروشگاه های خیلی بزرگ

ناپ کامرس به دلیل استفاده از دیتا بیس قدرتمند ms sql و همچنین برنامه نویسی بهینه ای که دارد می تواند جوابگوی فروشگاه های بسیار بزرگ هم باشد. تا جایی که دی جی کالا تا چند سال پیش از این پلتفرم به عنوان پلتفرم فروشگاهی خود استفاده نمود. پس در صورتی که فروشگاهی برای فروش حتی چندین میلیون محصول نیاز دارید ناپ کامرس بدون شک یکی از اصلی ترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

 

می‌خوای یه فروشگاه به وسعت اینترنت داشته باشی؟

ما حرفه‌ای‌ترین فروشگاه آنلاین رو برات طراحی می‌کنیم.

 

  • توسعه یافته توسط دات نت

به کمک دات نت فریمورک ناپ می تواند یکی از پایدارترین و امن ترین فروشگاه های اینترنتی را در اختیار شما بگذارد.

  • آپدیت مستمر

تیم ناپ به صورت مستر و منظم به آپدیت این محصول مشغول است و همیشه ویژگی های جدیدی و امکانات و بهبود هایی که در عملکرد فروشگاه اینترنتی اضافه می‌شود شما را شگفت زده خواهد کرد. اپدیت های جدید روز به روز اعتماد شما را به ناپ افزایش خواهند داد.

  • تنها سیستم متن باز با قابلیت چند فروشگاهی

ناپ کامرس تنها سیستم متن بازی است که به شما امکان چند فروشگاهی و چند فروشنده ای را می‌دهد.

  • ماژولار

ناپ کامرس به صورت کاملا ماژولار نوشته شده این به این معناست که اکثر امکاناتی که نیاز دارید قبلا به صورت ماژول برای ناپ کامرس نوشته شده و یا در حال برنامه نویسی است و بسیاری از آنان را می‌توانید با هزینه پایین و حتی شاید به صورت رایگان به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.

  • تم های جذاب

تم های جذاب فراوانی برای ناپ کامرس نوشته شده که تقریبا از نظر بصری اکثر سلیقه ها و کسب و کار ها را پوشش میدهد و در صورتی که قالب مد نظر خود را نیافتید نگران نباشید زیرا که توسعه قالب های ناپ کامرس توسط یک تیم حرفه ای اصلا کار پیچیده و پر دردسری نیست.

علاوه بر موارد بالا می توان به این نیز اشاره کرد که ناپ کامرس تنها راه حل مطمئن برنامه نویسی شده برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بر پایه MVC .net  است. سابقه فراوان این سیستم نیز از دیگر مواردی است که می تواند نظر افراد را برای استفاده از آن جلب کند.

در نهایت اینکه ناپ کامرس یکی از بهترین راه حل ها برای راه اندازی یک سیستم فروشگاهی آنلاین است که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

 

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

 

چالش لابراتوار من

 

 

 

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.