اینفوگرافیک:اهمیت نظرات کاربران

اینفوگرافیک:اهمیت نظرات کاربران

اینفوگرافیک:اهمیت نظرات کاربران 1350 500 پهلوانی

فکر می‌کنید نظرات مشتریان قبلی چقدر برای خریداران مهم است؟

اینفوگرافیک زیر که توسط سایت Invesp جمع آوری شده، به خوبی نشان می‌دهد که چرا نظرات کاربران برای کسب و کارها و به خصوص کسب و کارهای الکترونیکی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارند.

با توجه به این اینفوگرافیک، شاید بد نباشد بخشی از توجهتان را صرف مدیریت اعتبار کسب و کارتان در سایت‌هایی کنید که به ثبت اطلاعات کسب و کارها پرداخته و به کاربران اجازه می‌دهند علاوه بر امتیازدهی، نظرشان را نسبت به این کسب و کارها ثبت کنند. از سوی دیگر، در فروشگاه‌های الکترونیکی هم نظرات خریداران قبلی بر خرید کاربران بعدی تأثیر مستقیم دارد، پس مطمئن شوید که اولاً به نظرات کاربران، در صورتی که نیاز به پاسخ دارند، رسیدگی می‌کنید و ثانیاً انتقادات و پیشنهادات آن‌ها را با روی باز می‌پذیرید. این کار، نه تنها به مشتریان قبلی این حس را منتقل می‌کند که برای آن‌ها اهمیت قائلید، بلکه به مشتریان جدید هم نشان می‌دهد که شما پاسخگو و مسؤولیت پذیر هستید.

* هشدار * : هرگز نظرات منفی کاربران را بی‌پاسخ نگذاشته و یا حذف نکنید. حتی نظرات منفی کاربر می‌تواند برای شما ارزش آفرین باشد. این یکی از بهترین موقعیت‌ها برای تبدیل تهدید به فرصت است. بزرگ‌ترین برندها هم گاهی اشتباه می‌کنند. پاسخ درست و به موقع شما به نظرات منفی کاربران، می‌تواند برای شما چند امتیاز مثبت به همراه داشته باشد. حداقلش آن است که نشان می‌دهد شما به مشتریانتان توجه می‌کنید. این نقل به مضمون را از یکی از نوازندگان بزرگ جَز فراموش نکنید که:«مهم نیست اگر یک نوت اشتباه بنوازید؛ مهم آن است که بعد از آن چه نوتی می‌نوازید».

اینفوگرافیک:اهمیت نظرات مشتریان

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.