ما می‌خواهیم در این صفحه فرمول موفقیت شما در فضای آنلاین را ترسیم کنیم.

راه حل استارت آپ ها

STARTUPS

در صورتی که برای حل یک نیاز یا مشکل جدید کسب و کاری راه‌اندازی کرده‌اید، اما هنوز از موفقیت کسب و کار خود و درستی راهکار ارائه شده مطمئن نیستید، قطعا شما یک کار آفرین و صاحب یک استارت آپ هستید.
اگر به مشکلات کسب و کار جدید و نوپای خود می‌اندیشید تا انتهای صفحه با ما همراه باشید!
ضرر نخواهید کرد…

مشکل کار شرکت من در کسب و کار جدید و نوپایم کجاست؟

PROBLEMS YOU MAY FACE IN YOUR STARTUP
ناپ کامرس

1- زمان بندی ورود به بازار

۹۰ درصد استارتاپ‌ها هرگز رنگ سودآوری را نخواهند دید. ما معتقدیم مهم‌ترین اصل برای هر استارت آپ، زمان ورود به بازار است. تعیین این زمان با توجه به نیاز بازار یکی از حیاتی‌ترین نکات است. چه بسیارند استارت آپ‌های موفقی که نمونه‌های مشابه آن‌ها در زمان نادرست شکست خورده‌اند. تعیین این زمان کار پیچیده و بسیار ظریفی است. معمولا صاحبان و طراحان یک ایده به علت درگیر شدن بیش از حد با ایده، از نظر یا نیاز ذی نفعان اصلی استارت آپ که همان مردم عادی هستند، آگاهی ندارند و نمی‌توانند خود را در جایگاه یک فرد عادی قرار دهند.

2- تمرکز بیش از حد روی توسعه محصول

یکی دیگر از آفت‌های راه‌اندازی یک کسب و کار استارت آپی، تمرکز صاحبان روی تولید یک محصول بی نقص و کامل است. شاید تعجب کنید، اما ما به چشم شکست بسیاری از استارت آپ ها با یک محصول کامل و بی‌عیب و نقص را دیده‌ایم. پس مشکل چیست؟ در واقع محصول بیش از حد حرفه‌‍ای برای مشتریان گیج کننده است. محصول یک استارت آپ در شروع باید بسیار ساده باشد و با نیاز مشتری رشد نماید. اینستاگرام یکی از بهترین نمونه‌هاست. ین اپلیکیشن در بدو ورود تنها امکان برنامه آپلود کردن عکس بود و تمام!! باید بقیه تمرکز فقط روی توسعه بازار متمرکز شود. به طور استراتژی محصول حداقلی در بازار حداکثری بهترین روش رشد یک ایده است

طراحی فروشگاه اینترنتی
ناپ کامرس چیست

3- تامین سرمایه

سرمایه مانند خون در رگ استارت آپ عمل می‌کند. یکی از دغدغه‌های مهم در بدو شروع کسب و کار نوین جذب سرمایه است. اکثر افراد درک صحیحی از فرآیندهای نوین جذب سرمایه و مدل‌های رشد استارت آپ ندارند. بنابراین در میانه راه با کمبود شدید منابع مالی مواجه می‌شوند. جذب سرمایه فرآیندی تخصصی و پیچیده است که به توجه جدی نیاز دارد.

راه حل لابراتوار رسانه
برای حل مشکل شما چیست ؟

ما برای کسب و کار شما راهکار جامع زیر را پیشنهاد می‌دهیم:
این راهکار همه جانبه خیال شما را از هر جهت برای حضور در دنیای آنلاین راحت می‌کند. چرا که نظیر طراحی لباسی است که به طور اختصاصی برای شما دوخته شده است.

افزایش آگاهی برند، افزایش وفاداری مشتری، جایگاه سازی، افزایش نرخ تبدیل

یکی از تفاوت‌های اصلی استارت آپ‌ها با سایر کسب و کارها، عدم شناخت بازار در بدو شروع کسب و کار است. بنابراین تعیین استراتژی go to market برای این کسب و کارها ضروری خواهد بود.

در واقع استراتژی go-to-market یک اکشن پلن است که روش دسترسی به مشتریان یک کسب و کار جدید را تعریف و مزایای رقابتی آن را مشخص می‌کند. هدف از طراحی این استراتژی ترسیم نقشه راه و در نتیجه رساندن محصول و خدمات به مشتری نهایی است.

Go to market

برای تهیه یک استراتژی ورود به بازار، موارد زیر رابه دقت تحلیل می‌کنیم :

  1. تقسیم بندی مشتریان: ما به دنبال پیدا کردن مشتریان بالقوه برای این کسب و کار هستیم.
  2. ویژگی‌های کلیدی مشتریان: ما به دنبال تعریف یک شاخص برای شناخت مشتریان کسب و کار شما هستیم.
  3. تعریف ارزش های افزوده برای مشتریان
  4. تحلیل رقبا: برای ورود به بازار به بررسی رقبا و سایر موارد می‌پردازیم.
  5. کانال های فروش: ما به دنبال پیدا کردن بهترین کانال‌ها برای رسدین به مخاطبان بالقوه هستیم.
  6. پیش بینی مالی: ما به دنبال برآورد هزینه‌های شما برای رسیدن به هدف‌تان هستیم.

با توجه به ارزش افزوده شما و تقسیم‌بندی مشتریان هویت برند و استارت آپ شما را تعریف می‌کنیم. پس از آن فرآیند برندینگ شما را آغاز خواهیم کرد.
تیم ما با دریافت نقشه و اجزاء استراتژی کسب و کارتان، شناخت بازار، منابع و قابلیت‌ها، هویت برندی منحصر به فرد و قابل انتقال برای شما تعریف می‌کند و همه اجزای آن را با دقت بررسی خواهد کرد تا مطمئن باشد اختلالی در عملکرد آن وجود ندارد.

دیجیتال برندینگ

General-Business-Analysis

هویت بصری برند

برند شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ مردانه و هیکلی است یا زنانه و ظریف؟ بازیگوش است یا جدی؟ خرگوش است یا لاک پشت؟ آیا ویژگی‌های شما در همه اجزا دیده می‌شود؟

Brand-strategy

هویت کلامی برند

داستان برند شما چیست؟ لحن برند شما چگونه است؟ پیام شما چیست؟

Brand-identity

استراتژی برند

وقتی مشتری نام برند شما را می‌شنود، چه چیزی در ذهنش مجسم خواهد شد؟ می‌خواهید چه چیزی مجسم شود؟ آیا مشتری تفاوت شما با رقبا را درک کرده است؟ آیا شخصیت برند شما در همه اجزا دیده می‌شود؟

Identity-Brand

تحلیل کلی کسب و کار

وضعیت کنونی بازار برند شما چگونه است؟ آینده بازار چگونه است؟ مزیت رقابتی شما چیست؟ مخاطبان شما چه ویژگی‌هایی دارند؟ کدام بخش مخاطبان را می‌خواهید هدف قرار دهید؟

ما برای شما یک کمپین دیجیتال یکپارچه و خلاقانه طراحی می‌کنیم و مطمئن می‌شویم پیام برند شما به صورت دقیق و موثر به مخاطب هدف برند برسد. در مرحله بعدی برای افزایش ارتباط با مخاطب و تبدیل شدن به مشتری وفادار تلاش خواهیم کرد و فروش کسب و کار شما را افزایش می‌دهیم.

دیجیتال مارکتینگ

ما چگونه کمپین شما را اجرا میکنیم؟

HOW WE RUN CAMPAIGNS

اکثر استارت آپ‌ها قبل از شروع به کار احتیاج به یک نمونه گرافیکی از مراحل ارائه سرویس توسط اپلیکیشن دارند. این نمونه گرافیکی در افزایش فهم مشترک تیم از محصول و درک دیگر ذی‌نفعان از خروجی نهایی کار تاثیر بسزای دارد. در بعضی از مراحل جذب سرمایه و فرآیند جذب نیروی انسانی نیز وجود یک نمونه گرافیکی موثر واقع می‌شود. با استفاده از ابزارهای گوناگون نظیر ADOBE XD امکان ایجاد نویگیشن و فرآیند روی طرح‌های گرافیکی و نزدیک کردن آن به یک نمونه اولیه فراهم می‌شود.
(برای باز کردن لینک زیر از آی پی خارج از ایران استفاده کنید)‌

طراحی MVP: ارائه یک محصول حداقلی در شروع کار استارت آپ، امکان سنجش چالش ها و بازخورد مخاطبان برای برنامه‌ریزی‌های آتی را فراهم خواهد کرد. یکی از ریسک‌های توسعه یک محصول کامل، طولانی شدن فرآیند توسعه محصول است. تولید یک محصول حداقلی این ریسک را به کمترین حد می‌رساند و امکان ورود سریع و به موقع شما به بازار را فراهم می‌کند.

توسعه اپلیکیشن و وب سایت: تیم حرفه‌ای لابراتوار رسانه در نهایت آماده توسعه محصول شما و حتی انتقال دانش آن به تیم توسعه شماست.

آیا دوست دارید وب سایت شما در صفحه اول گوگل دیده شود؟ کاربرانی که به دنبال شما هستند چه کلماتی را جستجو می‌کنند؟ نرخ بازگشت سرمایه برای هر کلمه چقدر است؟

چگونه محتوای با کیفیت بمشتری فراهم می‌کند؟ آیا راهی بهتر از تولید محتوا برای افزایش اعتماد مشتریان وجود دارد؟

چرا همه کسب و کارهای بزرگ به شبکه های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارند؟ نرخ باز گشت سرمایه روی شبکه های اجتماعی چقدر است؟

روزانه چند بار ایمیل خود را چک می‌کنید؟ چرا با وجود شبکه های اجتماعی بازاریابی ایمیلی هنوز رایج است؟

سریع‌ترین راه دیده شدن وب سایت شما چیست؟ تبلیغات گوگل چقدر به فروش شما کمک خواهد کرد؟

چرا کاربران در شبکه های اجتماعی افراد مشهور را دنبال می‌کنند؟ این افراد چقدر در ترغیب مشتریان به خرید محصولات شما تاثیر گذارند؟

بازدیدکنندگان شما چه کسانی هستند؟ از کجا آمده‌اند و به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ چه چیزی آن‌ها را به واکنش وا می‌دارد؟ چه محتوایی تعامل بیشتری گرفته است؟ این اطلاعات از آنالیز سایت، شبکه های اجتماعی و سرویس ایمیل شما کشف می‌شود..

برای بیش تر دیده شدن پست‌هایم چه کنم؟ چگونه مطمئن شوم که تبلیغات دقیقا به مخاطب هدفم می‌رسد؟ چگونه مخاطبان را به لید و سپس به مشتری تبدیل کنم؟

ارتباط با لابراتوآر رسانه

  • آدرس : بلوار ارتش ، مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۵

  • تلفن: ۷۹۳۷۶۳۳۳ – ۰۲۱ (خط ویژه)

  • ایمیل: info [at] resanehlab.com

پیام شما می‌تواند شروع یک تغییر در کسب و کارتان باشد

Subscribe for free resources and news updates.